menusearch
parspeyma.ir

آموزش آسانسور از لحاظ منابع انسانی

۱۳۹۴/۹/۲۶ پنج شنبه
(0)
(0)
آموزش آسانسور از لحاظ منابع انسانی
آموزش آسانسور از لحاظ منابع انسانی
در صورتی که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی آسانسور، افراد نیازمند آموزش آسانسور در کنار کار برای هماهنگی با پیشرفت تکنولوژی گردیدند. بدین ترتیب امروزه نیروهای انسانی آموزش دیده و هماهنگ شده با پیشرفت تکنولوژی در شرکت های آسانسور نسبت به مولفه های دیگر آن شرکت دارای اهمیت بیشتری می‌باشند.

برخی از افراد بر این عقیده هستند که منابع انسانی سرمایه ها را متراکم ساخته و موجب توسعه یک کشور از لحاظ اقتصادی و اجتماعی می‌شوند و همچنین در نظراتشان به اهمیت آموزش برای افزایش مهارت های منابع انسانی در هرسازمان اشاره دارند.شرکت آسانسوری که قادر به توسعه مهارت ها و دانش افرادش در زمینه آسانسور نبوده و توانایی بهره برداری از آن منابع را به نحو مؤثری نداشته باشد، در نتیجه قادر به حفظ خود در دنیای سرشار از رقابت امروزی نخواهد بود. تامین نیروی متخصص و ماهر برای اجرای هر برنامه ضرورتی اجتناب ناپذیر است که عدم توجه به آن موجب اتلاف سرمایه‌ های انسانی و مادی میگردد.

برنامه‌های آموزشی کارکنان شرکت توانایی باعث رفع نیاز به تکنسینهای متخصص در آینده شده و حل مشکلات کارکنان را در آینده تضمین می‌کنند. بنابراین چنانچه کارکنان یک شرکت آسانسور ،تحت آموزش کافی قرار بگیرند، بهتر می‌توانند در ارتقاء سطح کارایی کارکنان شرکت سهیم شده و سرپرستان و مدیران، نیازی به نظارت قابل ملاحظه در مورد زیردستان خود نخواهند داشت. آموزش تکنسین های آسانسور منجر به حفظ تداوم و بقای شرکت آسانسور می‌شود. آموزش آسانسور وسیله‌ای مطمئن جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت است و فقدان آن نیز یکی از مسائل اساسی و حاد شرکت را تشکیل می‌دهد. بدین جهت به منظور بهسازی و بهره گیری هر چه مؤثرتر از نیروها، بایستی امر آموزش در حین کار را بطور موثر افزایش داد.

دوره های آموزش آسانسور سعی در ارائه مهارت خاص به کارآموزان دارد و برگزاری این دوره ها در محیطی مشابه فضای واقعی فعالیت کسب و کار انجام می‌شود و این آموزش‌ها کار آموزان را برای ورود به بازار کار بر ‌اساس نیاز و مهارت صنعت و تخصص مربوطه آماده می‌سازد.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر